20 Şubat 2014 Perşembe

Hafızası da Varmış Benim Minik Kızımın

Hikaye bana enteresan geldi, hemen sıcağı sıcağına paylaşmak istedim.
Yaklaşık 2 ay kadar önce anneannesi İştar'ı evlerinin oradaki büfeye götürüp kraker alıyor. İştar büfenin  yan tarafında duran  sahipsiz topu görüyor ve orada bir süre topla oynuyor. Hatta meğer o top büfenin sahibinin oğluna aitmiş, oğlan sonra gelip "verin topumu" deyip topu almış götürmüş vs..
Bu hafta başı anneannesi İştar'ı yine aynı büfeye götürüyor ve kraker alıyorlar.İştar etrafta top falan olmadığı halde,geçen defa topu bulduğu yeri işaret edip aynen şöyle diyor: " anneanne top oynayayım mı?"
Senin hafızanı yiyeyim annem ... minik kuşum benim.
Bu arada yine yeni yeniden hasta İştar hanım.
Gece öksürüklerimiz hortladı 3 gündür.Gecenin bir yarısı öksürerek uyanıyor, geçmeyince kavga dövüş serum fizyolojik damlatıyorum, burnu açılınca biraz rahatlıyor ve uykuya dalıyor. Ama bu sırada rahat 1 saat filan uğraşıyoruz. Gece öksürükleri de muhtemelen burnunun aşırı tıkanmasından oluyor.
Gündüz öksürük tek tük, sümük ise geçen Cumartesi'den beri çeşme misali. Park dışında evden hiç çıkmayan bir çocukta bu kadar sümüğün işi ne, 1 hafta antibiyotik kullandık, hala öksürük neden?
Kafamda deli sorular oluyor: acaba  babasıyla geçen Cumartesi parktan döndüklerinde her yeri sırılsıklamdı, o ara mı üşüttü, annemlerin evi bizimkine göre daha soğuk acaba orada mı oldu vs vs vs...
Bir de gündüzleri her şey basit bir nezle görünümünde olduğu için , ha bugün ha yarın iyileşir gözüyle baktım hep ama maşallah durum tam gaz devam ediyor.
 Doktoru yurt dışında olduğu için tahlil tetkik işleri Pazartesiye kaldı ama umarım o zamana kadar her şey yoluna girmiş olur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder